ایده های طراحی ویلا شرکت چوب و چکش کاور

ایده های طراحی ویلا کمک می کنند، ویلایی منحصر به فرد با توجه به سلیقه خود داشته باشید.

سبک های مختلفی در ایده های طراحی ویلا وجود دارد. که به شما این امکان را می دهد با توجه به میزان بودجه و نوع خواسته، ویلای رویایی خود را داشته باشید.

سبک کلاسیک، مدرن، معاصر، آرت دکو، ساحلی، مدیترانه ای، اسکاندیناوی و… با ایده هایی مانند وجود تراس، استخر رو باز یا سر پوشیده، آلاچیق و پرگولا در محوطه، سنگ فرش، آبنما و…می توانند در انتخاب به شما کمک کنند.

استفاده ازترموود چوب و چکش

سبک ها و ایده های طراحی ویلا

کلاسیک

این سبک را به عنوان سبک مادر می شناسند. از قدیمی ترین سبک ها در معماری که بسیار با ارزش و تاریخی است. در طراحی کلاسیک نظم و یکپارچگی، تعادل و تقارن، شکوه و غظمت را می توان دید.

در ایده های طراحی ویلا به سبک کلاسیک میتوان از آبنما و سنگ فرش انواع مجسمه و گیاهانی با برگ پهن استفاده کرد.

طراحی و اجرای ویلا سبک کلاسیک

مدرن

این سبک سادگی بیشتری نسبت به کلاسیک دارد و حس آرامش و نزدیکی به طبیعت را در انسان بر می انگیزد. در مقابل در داخل ویلا از ابزار های پیشرفته ای مانند سیستم اتوماسیون و هوش مصنوعی استفاده می کنند. برای این سبک می توان از انواع نورپردازی خاص، استخر به سبک مدرن، کاشت گل و گیاه برای محوطه سازی و آبنمای پرده ای استفاده نمود.

ویلا به سبک مدرن

معاصر و ایده های طراحی ویلا

این سبک به سبک مدرن خیلی شباهت دارد با این تفاوت که سعی می کند جزئیات کمتر و طراحی ساده تری داشته باشد. ظاهر ویلا تقریبا از رنگ های خنثی تشکیل شده و وجود استخر رو باز در کنار ویلا بسیار معروف است.

در سبک معاصر می توان از پرگولا با طرحی بسیار ساده و سایبان در کنار استخر بهره برد.

ایده های طراحی ویلا معاصر

آرت دکو

در این سبک از الگو های هندسی استفاده می شود. به طوریکه یک شکل هندسی در ابعاد بزرگ باید در کنار یک شکل هندسی با ابعاد کوچکتر باشد و به عنوان مکمل یکدیگر قرار گیرند.

برای ایده های طراحی ویلا به این سبک معمولا از مبلمان و تزئینات خاص استفاده می شود. و می توان آبراهه های کوچکی در مسیر باغ تا ویلا قرار داد.

طراحی و محوطه سازی به سبک آرت دکو

ساحلی

در این سبک طراحی از پنجره های بزرگ برای داشتن ویویی زیبا و متریالی مقام در برابر شرایط آب و هوایی که اصولا مرطوب یا شرجی است استفاده می کنند.

برای سبک ساحلی بهتر است از درختان بلند مانند نخل یا مطبخ استفاده کرد. همچنین وجود آلاچیق در این سبک بیشتر به چشم می خورد.

طراحی ویلای ساحلی

مدیترانه ای و ایده های طراحی ویلا

سبک مدیترانه ای تقریبا شبیه به ساحلیست با این تفاوت که سازه باید در برابر محیط گرمسیری مقاوم باشد. سنگ و چوب از متریال هاییست که در این دو سبک وجود بیشتر دارد.

در سبک مدیترانه ای تراس و تراس گاردن بر زیبایی ویلای شما تاثیر بسزایی دارد.

محوطه سازی ویلا به سبک مدیترانه ای

اسکاندیناوی

این سبک ویلا را سازه های چوبی تشکیل می دهند. در طراحی آن از چوب هایی با رنگ های نیمه تنیده به کار رفته و ظاهر سازه بسیار ساده ولی در عین حال بسیار شیک است.

برای ایده های طراحی ویلا به این سبک نور پردازی، استفاده از ترموود و دیزاین درست در تراس می توانند به زیبایی محوطه کمک کنند.

ایده های طراحی ویلا به سبک اسکاندیناوی

ایده های طراحی ویلا

پیش تر به مواردی از ایده ها اشاره کردیم.این نکته وجود دارد. که در تمامی این سبک ها می توان از تمام ایده ها به طور مجزا استفاده کرد.

آبنما در انواع سبک ها، پرگولا با طراحی ساده یا پیچیده، انواع سنگ فرش، وجود استخر رو باز یا سر پوشیده، ساخت آلاچیق با متریال متفاوت، استفاده از انواع گل و گیاه و درخت برای محوطه سازی، دیزاین بالکن و تراس گاردن، وجود آبراهه در مسیر ویلا، استفاده از انواع سایبان با توجه به سبک انتخابی و انتخاب درست نیمکت، مبلمان، میز و صندلی، انواع تاب و… در محوطه باغ همه از ایده هاییست که طراحی ویلا را جذاب تر می کند.

طراحی و اجرای استخر رو باز چوب و چکش

هزینه طراحی ویلا به انتخاب سبک، نوع و مقدار متریالی که استفاده می شود. بستگی دارد و قیمت مشخصی برای آن تعریف نشده.

کلام آخر

شرکت چوب و چکش در زمینه طراحی، اجرا و ایده های طراحی ویلا این امکان را برای شما فراهم میکند. تا ویلای منحصر به فرد لاکچری و زیبایی داشته باشد.

مشاورین ما به شما در خصوص انتخاب سبک، طراحی و اجرای ایده ها کمک می کنند با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *