کاتالوگ شرکت چوب و چکش شامل اطلاعات شرکت چوب و چکش و خدمات مختلف این شرکت شامل طراحی و ساخت روف گاردن، طراحی و ساخت دیوار سبز، طراحی و ساخت تراس سبز، طراحی و ساخت ویلا، طراحی منظر، طراحی و ساخت استخر، طراحی و ساخت آبنما، طراحی و ساخت سردرب و طراحی و ساخت نمای ساختمان با استفاده از ترموود می باشد. این کاتالوگ بخشی از خدماتی می باشد که شرکت چوب و چکش به شما ارائه می دهد. از دیگر موارد می توان به طراحی و ساخت پنت هاوس، طراحی و ساخت فنس سبز و دیگر موارد نیز اشاره نمود.

به منظور تسهیل نمودن شرایط مطالعه و همچنین افزایش بازدهی، کاتالوگ به صورت دیجیتال ارائه شده است. شما می توانید از طریق کلید های موجود در صفحه و یا کلیک موس صفحات را مشاهده و ورق بزنید. همچنین می توانید از منو خدمات روی یکی از موارد کلیک نموده و به صفحه مورد نظر ارجاع داده شوید. با استفاده از نوار ابزار موجود در قسمت پایین کاتالوگ می توانید صدا، اشتراک گذاری، نحوه پرینت گرفتن، زوم را تنظیم و کنترل نمایید.

لطفا کاتالوگ ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. QR کد موجود بر روی کاتالوگ به شما کمک می نماید تا به راحتی آن را برای دوستان خود بفرستید. به منظور دانلود این کاتالوگ می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود مستقیم کاتالوگ