مرمت و بازسازی روف گاردن بر خلاف نام آن مستقیما مربوط به مرمت و بازسازی آن نمی باشد بلکه بر اساس مرمتوبازسازی ساختمان می باشد. این بدان معناست که پس از مرمت و بازسازی ساختمان اقدام به طراحی و نصب روف گاردن بر روی سقف نمایید. برای انجام این کار باید بعضی از موارد را رعایت نموده و با مشورت و بررسی های تخصصی انجام شده توسط نیروهای مجرب می توان این اقدامات را انجام داد. البته در این مقاله سعی شده است علاوه بر بررسی این مورد به مرمت و بازسازی یک روف گاردن نیز به صورت نام اصلی آن پرداخته شود. از این رو برای آشنایی با این روش میتوانید این مقاله را تا انتها دنبال نمایید.

قیمت مرمت و بازسازی روف گاردن کاور

مرمت و بازسازی ساختمان

در ابتدا به بررسی مرمت و بازسازی ساختمان به منظور قرار گیری روف گاردن بر روی آن می پردازیم. در این روش باید مرمت و بازسازی علاوه بر انجام فرآیند های زیباسازی همراه با استحکام بخشی به ساختمان باشد. زیرا دلیل اول در هر بازسازی احیا ساختمان از نظر ایمنی و فنی بوده تا مواردی که می تواند باعث خرابی بیشتر ساختمان و در نهایت از بین رفتن آن شود را کاهش دهد. پس در ابتدا با مشورت رفتن از افراد مجرب در این زمینه و همچنین بررسی جوانب طراحی اقدام به تقویت ساختمان می نماییم.

انواع روش های بازسازی روف گاردن

در مرحله بعد زیباسازی های ظاهری و مواردی که یک ساختمان مدرن نیاز دارد را به ساختمان اضافه نموده تا بتوان از ساختمان مانند یک ساختمان مدرن کاربردی استفاده نمود. همچنین در مراحل نهایی می توان اقدام به زیباسازی های ظاهری مانند تعویض نمای ساختمان و تبدیل آن به نمای لاکچری، نمای سبز، نورپردازی، تغییر در محوطه سازی و … نمود که با این کار علاوه بر استحکام بر روی ظاهر ساختمان تاثیر گذاشته و مانند یک ساختمان نو ساز شود. به منظور بررسی کامل در زمینه تعمیر و بازسازی ساختمان می توانید به مقاله مورد نظر با همین نام مراجعه نمایید.

مراحل مرمت و بازسازی روفگاردن

روش مرمت و بازسازی روف گاردن در ساختمان های بازسازی شده

همانطور که گفته شد یکی از کارهای گفته شده در مرمت و بازسازی ساختمان ایجاد استحکامات لازم بر روی ساختمان میباشد. یکی از دلایل مهم جهت ساخت روف گاردن تحمل وزن روف گاردن بر روی سقف می باشد. از ین روی برای مرمت و بازسازی روف گاردن نیاز است که در ابتدا سقف به میزان کافی در زمان بازسازی تقویت و مستحکم شود.

پس از آن می توان بر روی طراحی روف گاردن متمرکز شد. نکته بسیار مهم در این زمینه این است که باید عایق بندی رطوبتی بدون ذره ای فضا جهت نفوذ آب و رطوبت انجام شود. زیرا به دلیل قدمت ساختمان در صورت نفوذ این موارد می تواند باعث آسیب های جبران ناپذیری به سقف و یا یکی از عوامل تخریب روف گاردن شود.

روش های مرمت روف گاردن

در موارد دیگر در صورتی که نمی توان از از استجکامات ساختمان و سقف اطمینان پیدا کرد می توان از روف گاردن کوچک و یا سبک(روف گاردن مینیمال) استفاده نمود. در این حالت می توان با استفاده از فلاور باکس قسمت چمن طبیعی یا چمن مصنوعی نمودن زمین را حذف نموده و وزن لایه بندی را به مقدار زیادی کاهش داد. همچنین ساخت روف گاردن در این نوع از ساختمان ها به دلیل مدرن بودن باغ بام، جلوه نو بودن و تازگی به ساختمان بخشیده و می توان قدمت ساختمان را پوشش دهد. همچنین انجام این کار می تواند از آسیب های وارده به سقف در حالتی که روف گاردنی وجود ندارد کاسته و باعث افزایش عمر ساختمان نیز شود.

قیمت بازسازی باغ بام

روش های مرمت و بازسازی روف گاردن

در بخش قبل به مرمت و بازسازی روف گاردن های اجرا شده بر روی ساختمان های باز سازی شده پرداختیم. در این قسمت به بررسی مرمت و باز سازی روف گاردن با توجه به معنی واقعی آن می پردازیم. این مرمت را می توان در دو بخش خلاصه نمود. در بخش اول در جهت تغییر ظاهر می باشد که در این روش با رنگ گیاهی نمودن و تعمیر مبلمان روف گاردن می توان مرمت و بازسازی اولیه را پیش برد. ولی در حالت کلی برای انجام این کار می توان با مرمت و بازسازی لایه های مختلف این عملیات را پیش برد. مرمت و بازسازی لایه ها از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در صورت وجود مشکل در لایه ها می تواند یکی از عوامل تخریب روف گاردن باشد.

نقشه مرمت و بازسازی روف گاردن

به منظور آشنایی با عوامل مخرب روفگاردن که باعث تخریب آن می شود می توانید به مقاله عوامل تخریب روف گاردن مراجعه نمایید و به صورت کامل و با جزئیات تمامی عواملی که باعث از بین رفتن روف گاردن می شود را برررسی نمایید.

نحوه مرمت و بازسازی روف گاردن

نحوه مرمت و بازسازی روف گاردن چگونه استمرمت و بازسازی باغ بام

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] های لازم را انجام داد. البته در بعضی موارد در هنگام مرمت و بازسازی روف گاردن علی الخصوص روف گاردن کوچک نیز می تاون بعضی موارد را […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *