دیوار سبز مدولار یکی از روش های سریع در زمینه تولید دیوار سبز می باشد. این روش نیز یکی دیگر از انواع دیوار سبز می باشد که می توانید برای آشنایی با انواع دیوار سبز به مقاله مربوط به آن مراجعه نمایید. همچنین می توانید در زمینه تاریخچه دیوار سبز به مقاله ای با همین عنوان مراجعه نمایید. این دیوار ها به دلیل قسمت بندی که دارند دارای مزایا و معایبی می باشند. همچنین در میان انواع دیوارسبز مدولار، دیوار سبز لوتوس از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

دیوار سبز مدولار ساخته شده توسط شرکت چوب و چکش کاور

دیوار سبز مدولار چیست

استفاده از واژه مدولار برای دیوارسبز مدولار به معنی این می باشد که می تاون گلدان ها را به عنوان ماژول های جدا در نظر گرفته و کارهای لازم بر روی آن ها را انجام داده و سپس در جای خود قرار دهیم. بر خلاف دیگر روش ها مانند دیوار سبز نمد پلیمری، یا دیوار سبز کابلی که باید گیاهان در هنگام نصب دیوار سبز در آن محل باشند، این دیوار این امکان را فراهم می کند که در ابتدا هر گلدان را به صورت جداگانه آماده نموده و در انتها آن ها را کنار هم قرار داد.

انواع دیوار سبز مدولار

مزایای دیوار سبز مدولار

مهم ترین مزیت این دیوار ها در زمینه تولید گیاهان در گلدان های سیار می باشد. با این کار هر گلدان را جداگانه رشد داده و در انتها بر روی دیوار قرار میدهند. از دیگر مزیت های این نوع از گلدان نگهداری آسان گیاهان بر روی دیوار سبز مدولار می باشد. همچنین گلدان های بکار رفته در این دیوار به گونه است که به در انتخاب گیاهان دیوار سبز محدودیتی ایجاد نمی نماید و می توان از انواع گیاهان تزئینی استفاده نمود. در زمان تعویض گاهان نیز می توان به راحتی آن گلدان را جدا نموده و فرآیند تعویض گلدان را انجام داد. در نهایت می توان گفت این سبک به راحتی قابل هوشمند سازی بوده و با نصب سنسور می توان به راحتی کنترل و هوشمند سازی لازم را بر روی آن ها به منظور ساخت دیوار سبز هوشمند انجام داد.

دیوار سبز مدولار بر روی چهار چوب

معایب گرن وال مدولار

از معایب این روش سیستم آبیاری دیوار سبز پیشرفته و زهکشی پیچیده تر نسبت به دیگر موارد می باشد. همچنین دارای سازه ای بزرگ تر و پیچیده تر نسبت به سازه های کابلی دارند. از سوی دیگر برای زیبا شدن این نوع از دیوار سبز به دلیل مدولار و بخش بندی آن ها نیاز به طراح و افراد با تجربه بوده تا بتوانند یک طاهر زیبا در دیوار سبز بوجود آورند.

دیوار سبز مدولار چیست

دیوارسبز لوتوس

دیوار سبز لوتوس یکی از انواع دیوار سبز مدولار بوده که به دلیل راحتی در استفاده و حتی نصب آن ها مشهور هستند. این دیوار ها دارای گلدان های منحصر به فردی بوده که استفاده از آن ها را راحت تر می نماید. همچنین سیستم آبیاری دیوار سبز در این روش نسبت به دیگر روش ها آسان تر بوده و می توان توسط افراد مبتدی نیز مورد استفاده قرار گیرند. به منظور آشنایی بیشتر با این نوع از دیوار سبز می تاونید به مقاله دیوار سبز لوتوس مراجعه نمایید.

دیوار سبز مدولار پیش ساخته

قیمت دیوار سبز مدولار

قیمت دیوار سبزمدولار بر اساس موارد گوناگون دسته بندی می شود. البته مهم ترین عامل در این نوع از دیوار سبز انتخاب گیاهان دیوار سبز می باشد که بر روی قیمت دیوار تاثیر زیادی دارد. همچنین سیستم آبیاری دیوار سبز و زهکشی آن، همچنین دیوار سبز طبیعی یا دیوار سبز مصنوعی و حتی دیوارپوش بودن از قسمت های تاثیرگذار در قیمت است.

دیوار سبز مدولار روف گاردن

شرکت چوب و چکش یکی از شرکت های فعال در زمینه ساخت انواع دیوار سبز مدولار می باشد. متخصصین این شرکت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما در زمینه دیوارسبز مدولار بوده و در صورت نیاز به مشاوره می توانید با آن ها در تماس باشید.

روش های ساخت گرین وال مدولار

مدل سازی سه بعدی گرین وال مدولار

5 پاسخ

تعقیب

  1. […] سوی دیگر می توان از روش های آماده مانند دیوار سبز مدولار استفاده نمود. در این نوع از دیوار سبز شما با خرید ماژول […]

  2. […] روش اجرا و ساختار کلی آن ها دیوار سبز را می توان به صورت دیوار سبز مدولار، گرین وال کابلی، دیوارسبز شبکه ای و دیوار سبز نمد […]

  3. […] میتوان آن ها را به دیوار سبز کابلی، گرین وال شبکه ای، و دیوار سبز مدولار دسته بندی نمود. که در میان این موارد دیوار سبز لوتوس […]

  4. […] با توجه به آشنایی با واژه مدولار اکنون می توان به مفهوم گرین وال مدولار پی […]

  5. […] و روش قرار گیری آن ها دسته بندی نمود. یکی از این روش ها دیوار سبز مدولار می باشد. در این حالت می توان انواع گلدان ها، فلاورباکس […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *