دیوار سبز مصنوعی چیست؟

دیوار سبز مصنوعی یک سیستم باغ عمودی است که از صفحات در هم تنیده از گیاهان مصنوعی تشکیل شده است. دیوارهای سبز مصنوعی باکیفیت، زنده ، نگهداری آسان و با ماندگاری طولانی مدت هستند، در حالی که گزینه های با کیفیت پایین می توانند بیش از حد براق و مصنوعی به نظر برسند.

گرین وال مصنوعی گروه تخصصی چوب و چکش

دیوار سبز مصنوعی معمولاً در بخشهایی جمع می شوند و پشت هر پانل را با پیچ ، ناخن یا بست کابل (بسته به سطح شما) به سطح دیوار متصل می شوند.

دیوار سبز مصنوعی چندین مزیت نسبت به استفاده از گیاهان واقعی دارند (بعداً بیشتر در مورد آنها صحبت می کنیم). از آنها می توان برای پروژه های مسکونی و تجاری استفاده کرد و در آپارتمان ها ، حیاط خلوت ، بالکن ها ، فروشگاه های خرده فروشی ، دفاتر و فضاهای پذیرایی از اقلام محبوب هستند.

دیوار سبز مصنوعی از چه چیزی ساخته شده است؟

جنس دیوار سبز شما به نوع و کیفیت محصولی که می خرید بستگی دارد. دیوار سبز ارزان را می توان با استفاده از ترکیب پلاستیک ، ابریشم و کاغذ تهیه کرد. برخی از گزینه های ارزان تر را حتی می توان با استفاده از فلزات سنگین تهیه کرد.

نمونه پنل گرین وال چوب و چکش

در انتها ، دیوار سبز مصنوعی درجه یک از مواد مصنوعی با کیفیت بالا و آزمایش شده با اشعه ماوراء بنفش ساخته شده اند ، بنابراین برای سالهای آینده زیبا می مانند. پنل همیشه سبز با کیفیت حتی دارای مجوز رسمی آتش سوزی است و آن را به فضایی امن و زیبا برای شما تبدیل می کند.

پنل دیوار سبز مصنوعی چوب و چکش

بسته به کیفیت محصول ، قاب های پشت دیوار سبز می توانند از جنس استیل یا پلاستیک باشند. اقلام سطح ابتدایی دارای یک قاب پلاستیکی ساده و انعطاف پذیر است که به راحتی می توان آنها را به هم چسباند ، در حالی که اقلام درجه یک  دارای قاب های فلزی محکم هستند که با یک سیستم گیره آسان و ایمن به هم چسبیده اند.

گیاهان مصنوعی یا زنده ، تفاوت چیست؟

اگر در حال تصمیم گیری برای خرید گیاهان واقعی یا مصنوعی برای باغ عمودی خود هستید ، ایده خوبی است که این جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید:

مزایای گیاهان مصنوعی در مقابل گیاهان واقعی:

  • نگهداری کمتر و هزینه های جاری
  • نصب آسانتر و هزینه کمتری نسبت به گیاهان واقعی
  • هرگز نباید آبیاری شود
  • به سموم و کود احتیاج ندارد
  • هرگز نمیمیرد
  • حساسیت ایجاد نمیکند
  • برای زنده ماندن نیازی به نور خورشید ندارددیوار سبز مصنوعی بکار رفته در حیاط

همانطور که مشاهده می کنید ، گیاهان مصنوعی کارهای زیادی را برای خود انجام می دهند. آنها اغلب ارزان تر ، پرهزینه تر و کم خطرتر هستند. از همه بهتر ، آنها نیازی به انگشت شست سبز متخصص ندارند تا در تمام طول سال عالی به نظر برسند.

آیا انواع مختلفی از دیوارهای سبز وجود دارد؟

باغ های عمودی مصنوعی در همه اشکال ، رنگ ها و اندازه ها وجود دارند. از آنجا که آنها در پانل های جداگانه فروخته می شوند ، می توانید برای ایجاد طرح دلخواه خود با هم ترکیب شده و یا از گروه تخصصی چوب و چکش راهنمایی بگیرید تا یک پروژه سفارشی را برای شما تکمیل کند.

برای اطلاع از هزینه و اجرای دیوار سبز با ما تماس بگیرید.

نحوه نصب دیوار سبز مصنوعی

نصب بیشتر دیوارهای باغی مصنوعی با پیچاندن یا بستن قاب پانل های گیاه به سطح دیوار بسیار آسان است. با این حال ، مهم است که از پیچ های مناسب استفاده کنید تا به سطح دیوار آسیب نرسانید.

برای پانل های دیواری، توصیه می کنیم از پیچ های زیر استفاده کنید:

  • Gyprock/Plasterboard – مستقیماً با پیچ های فلزی 20 میلی متری با یک نخ خوب به دیوار ثابت کنید.
  • چوب – برای پوشش بیشتر از پیچ های ساده چوبی با سر بزرگ استفاده کنید.
  • دیوار سنگی – از میخ های نایلونی استفاده کنید و پانل ها را در جای خود چکش کنید.
  • بتن – از میخ های نایلونی استفاده کنید. اگر نمی توانید دیوار را سوراخ کنید ، تعمیر روکش تخته سه لا و استفاده از پیچ های چوبی را برای نصب صفحات خود در نظر بگیرید.
  • حصار سیم – برای محکم نگه داشتن آن از بندهای کابل استفاده کنید.
  • نرده Colorbond – پانل ها را مستقیماً با استفاده از پیچ های فلزی ثابت کنید. اگر نمی خواهید پیچ ​​های نمایان شده در طرف دیگر حصار وجود داشته باشد ، سعی کنید چند سوراخ را از قبل سوراخ کرده و از کابل های مشکی کابل برای ثابت نگه داشتن صفحات استفاده کنید. به طور متناوب ، ساخت یک قاب چوبی و نصب پانل ها بر روی آن را در نظر بگیرید.

آیا می توانید دیوار سبز مصنوعی  را جابجا کنید؟

جابجایی گیاهان واقعی می تواند یک روش ظریف باشد. اگر یک باغ عمودی ساخته شده از گیاهان زنده نصب کنید ، ممکن است متوجه شوید که آفتاب زیاد است ، آفتاب کافی نیست یا گیاهان آن نیاز به تغییر مکان دارند.

بدیهی است که دیوارهای گیاهی مصنوعی با این مشکلات روبرو نمی شوند و می توانند به راحتی باز شوند و به مکان جدیدی منتقل شوند. همچنین تعویض پانل ها برای ایجاد ظاهر جدید بسیار ساده است.کاور دیوار سبز مصنوعی آشپزخانه

نحوه حفظ دیوار سبز مصنوعی

در صورت خرید محصول با کیفیت خوب ، نگهداری از دیوار سبز مصنوعی شما باید آسان باشد. پانل های دیواری سبز درجه یک با اشعه ماوراء بنفش آزمایش شده اند ، به این معنی که در معرض نور آفتاب قرار نمی گیرند و تنها چیزی که برای نگهداری نیاز دارند گرد و غبار گاه به گاه و یک دستمال مرطوب برای پاک کردن هرگونه کثیفی است.

دیوار سبز داخلی برای خانه ها و آپارتمان ها

چه این ویژگی جذاب برای اتاق نشیمن آپارتمان شما باشد ، چه اتاق کودک را ایمن کنید یا راهی برای آوردن طبیعت به دفتر خانه خود داشته باشید ، دیوار سبز مصنوعی می توانند ویژگی داخلی مناسب باشند. برخی از مشتریان از دیوار سبز داخلی خود خلاقانه استفاده کرده اند ، مانند این پس زمینه جذاب برای سینمای خانگی خود:دیوار سبز مصنوعی پشت تلویزیون

یا این طرح پشت آشپزخانه چشم نوازدیوار سبز مصنوعی بکار رفته در آشپزخانه

دیوار سبز در فضای باز برای خانه ها و آپارتمان ها

چه راهی برای جلوه دادن حصار حیاط خلوت ، یک ویژگی روشن در بالکن آپارتمان شما یا یک ورودی خیره کننده به خانه شما بهتر از دیوار سبز مصنوعی نیز می تواند فضاهای بیرونی را زنده کند. بررسی کنید که چگونه بیشتر مشتریان از دیوار سبز در فضای باز خود استفاده کرده اند ، مانند این افزودنی خیره کننده به بالکن حومه:دیوار سبز مصنوعی بالکن

یا این ورودی منحصر به فرد:دیوار سبز بکار رفته در ورودی ساختمان

دیوارهای باغ برای دفاتر ، مغازه ها و مناطق پذیرایی

دیوار سبز مصنوعی فقط برای مصارف مسکونی مناسب نیستند. آنها واقعاً می توانند ساختمانهای تجاری را زنده کنند.از دیوار سبز مصنوعی میتوان برای  پروژه هایی مانند  انواع فضاهای تجاری ، از جمله ادارات ، فروشگاه های خرده فروشی ، کافه ها ، پذیرایی و سرسرا، رستوران گردان استفاده کرد و حتی یک دیوار ویژه بزرگ برای گاراژ مکانیک!گیاهان مصنوعی فضای کافه

همانطور که مشاهده می کنید ، دیوار سبز مصنوعی از ویژگی های کم هزینه ، و دارای تاثیر زیاد با کاربردهای زیاد هستند. نصب دیوار سبز و نگهداری دیوار سبز آسان است ، و نیازی به باغبان متخصص ندارید تا در طول سال عالی به نظر برسد.دیوار سبز اداری

اگر سوال دیگری در مورد باغ های عمودی دارید ، و برای خرید گیاهان مصنوعی خود به کمک نیاز دارید یا فقط می خواهید برای صحبت در مورد پروژه بعدی خود با ما تماس بگیرید ، همین امروز با ما تماس بگیرید. ما برای کمک اینجا هستیم.

4 پاسخ

تعقیب

  1. […] پوش گیاهی همان دیوار سبز مصنوعی می باشد. در حالت کلی دیوار سبز را بر اساس نوع گیاهان آن […]

  2. […] منظور آشنایی دیوار سبز، دیوار سبز مصنوعی، دیوار سبز هیدروپونیک میتوان به مقالات موجود در این […]

  3. […] شده است. این حالت بر خلاف دیوارپوش های گیاهی، ماس وال و دیوار سبز مصنوعی که نیاز به آب ندارد برای دیوار سبز طبیعی مورد استفاده […]

  4. […] آبیاری دیوار سبز و زهکشی آن، همچنین دیوار سبز طبیعی یا دیوار سبز مصنوعی و حتی دیوارپوش بودن از قسمت های تاثیرگذار در قیمت […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *