دیوار سبز لوتوس نیز مانند بقیه موارد یکی از انواع دیوار سبز می باشد. تفاوت دیوار سبز لوتوس با دیگر دیوار سبز ها در پیش ساخته و آماده بودن آن است. استفاده از گرین وال لوتوس بسیار آسان بوده و نصب و نگه داری راحتی نیز دارد. همچنین در این دیوار سبز دست شما برای انتخاب نوع گیاه باز است و به راحتی می توانید گیاهان زینتی مورد نظر خود را انتخاب و درون دیوار قرار دهید. دیوار سبز لوتوس دارای انواع مختلف و مزایا بشماری می باشد. به منظور بررسی این نوع از دیوار سبز می توان این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

دیوار سبز لوتوس کاور

دیوار سبز لوتوس چیست

دیوار سبز لوتوس یک راه کار ساده و نسبتا ارزان برای ساخت دیوار سبز می باشد. وجود قسمت های پیش ساخته و سادگی در استفاده از آن ها این امکان را فراهم می نماید تا افراد برای خود یک دیوار سبز زیبا و منحصر به فرد و بر اساس سلیقه خود ایجاد نمایند. در حالت کلی می توان گفت این دیوار های سبز به منظور تسهیل فرآیند ساخت و نصب دیوار سبز ابداع شده و با توجه به اجزای ساده ای که دارند می توان بسرعت یک دیوار سبز کاملا کاربردی و جذاب تولید نمود.

مزایای دیوار سبز لوتوس

مهم ترین مزیت دیوار سبز لوتوس راحتی در استفاده از آن می باشد. این دیوار ها نصب آسانی داشته و بدون نیاز به افراد متخصص و توسط افراد مبتدی قابل سر همبندی می باشد. همچنین به دلیل بخش بندی بودن این دیوار به راحتی می توان از گیاهان موجود در آن نگه داری و مراقبت نمود. سیستم آبیاری تعبیه شده و دیگر موارد نیز باعث افزایش محبوبیت این نوع از دیوار سده است. در نهایت می توان گفت از مهم ترین مزیت های آن مقرون به صرفه بودن و کاهش هزینه های ساخت یک دیوار سبز میباشد.

مکانیزم آبیاری دیوار سبز لوتوس

اجرای گرین وال لوتوس

همانطور که در بالا ذکر شد این دیوار ها به منظور تسهیل فرآیند نصب و نگه داری از دیوار سبز ساخته شده اند. از این رو قسمت ها و اجزای مختلف آن به گونه ای است تا فرآیند نصب آن را راحت تر نماید. بخش های این دیوار سبز می توان به بازو های نگه دارنده، پنل اصلی، صفحات شیار دار، سیستم زهکشی و گلدان ها اشاره نمود. یکی از مزیت های مهم در این سیستم گلدان های حمل شونده و فلاور باکس مانند آن می باشد. از این رو شما می توانید هر بخش را که نیاز دارید از سایر بخش ها جدا کرده و در محلی دیگر رشد یا تعویض گیاه آن گلدان را انجام دهید.

دیوار سبز گلدانی لوتوس

ویژگی های گرین وال لوتوس

مهم ترین ویژگی دیوار سبز لوتوس تنوع بالا در انتخاب گیاهان دیوار سبز می باشد. زیرا این نوع از دیوار سبز به دلیل گلدان های منحصر به فردی که دارد هیچگونه محدودیتی در انتخاب گیاه نداشته و بر اساس نوع نیاز و سلیقه می توانید گیاهان مورد نظر خود را بر ای آن آماده کنید. از دیگر ویژگی های این سیستم کیفیت بالا پنل اصلی و گلدان های آن می باشد که آن ها را مقاوم و با دوام می نماید. از این رو می توان از این سیستم با اطمینان و بدون نگرانی از خراب شدن و یا آسیب رساندن به گیاهان استفاده نمایید. همچنین طراحی منحصر به فرد این نوع از دیوار و وجود سیستم آبیاری هوشمند در این دیوار ها استفاده از آن را را بسیار آسان نموده است.

انواع  لوتوس

دیوار سبز لوتوس همانطور که گفته شد حالت پیش ساخته، دسته بندی شده و آماده یک دیوار سبز می باشد برای همچنین می توان انواع آن را بر اساس انواع مختلف دیوار سبز دسته بندی نمود. و میتوان گفت تفاوتی میان دسته بندی دیوار سبز و گرین وال لوتوس وجود ندارد. پس دیوار سبز لوتوس نیز می تواند به صورت هوشمند، یا معمولی و دیگر موارد باشد.

گلدان دیوار سبز لوتوس

قیمت دیوار سبز لوتوس

این دیوار ها از پیش ساخته شده و آماده میباشند بنابراین پارامتر اصلی در قیمت آن ها اندازه و تعداد گلدان های آن می باشد. در حالت های بعدی بر اساس جنس گلدان، پنل و دیگر موارد نیز می تواند آن ها را قیمت گذاری نمود.

شرکت چوب و چکش یکی از شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه دیوار سبز لوتوس قزوین و تهران می باشد. در صورت بر قرار تماس با مشاورین این شرکت می توانید از نحوه عملکرد، طراحی قیمت و دیگر موارد برای داشتن یک گرین وال لوتوس بهره مند شوید.

 

 

 

 

 

3 پاسخ

تعقیب

  1. […] و دیوار سبز مدولار دسته بندی نمود. که در میان این موارد دیوار سبز لوتوس یکی از معروف ترین انواع دیوار سبز […]

  2. […] قرار داد. از مهم ترین دیوار های سبز مدولار می توان به دیوار های سبز لوتوس اشاره نمود. مزیت روش مدولار نصب آسان، نگهداری راحت می […]

  3. […] معایبی می باشند. همچنین در میان انواع دیوارسبز مدولار، دیوار سبز لوتوس از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده که در ادامه آن […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *